Search here...
TOP
MUSIADVICES PIANO

PIANO ADVICE: with Penelope Chin

THE MAKING OF PIANO

by @LePianist

Dear Musiviewers today I like to show you a lovely pianist .She is excellent and humble musician with awesome technique,  a kind personality that it can be seen from her playing.

You will love her for sure!penelope chin

Penelope is a classically trained pianist, now she training professional and she is a current student of Norma Fisher. She is 24, still unsure of where she will be based. She started off as a duo pianist under the influence of Igor Mikhailovich Machlak, a previous teacher who taught her many things about piano playing.

In 2014, she established a Youtube channel for the purpose of career portfolio alongside the casual instagram 15 seconds dose of piano music excerpts.

https://www.youtube.com/watch?v=9Z5dJc8QtBo

 

YOU CAN FOUND HER:

youtube: Penelope Chin

instagram: Lepianist

 

ADVICE for all pianist:

 Piano playing is an art which requires a high level of respect to its purity. For this reason, the path to achieve in a classical piano career is never easy. It takes something beyond love to pursue, the will power to give unconditional sacrifice for the art



ITA

Cari Musiviewers oggi vi faccio conoscere una pianista adorabile.

Una musicista eccellente ed umile, con una straordinaria tecnica ed una dolce personalità, che potete notare facilmente dal suo modo di suonare. Sono certa che la amerete!
Penelope è un pianista di formazione classica, professionale ed è attualmente allieva di Norma Fisher.
Una ragazza di soli 24 anni,  ha iniziato come pianista in un duo sotto l’influenza di Igor Mikhailovich Machlak, un insegnante precedente che le ha insegnato la maggior parte delle cose che sa sul pianoforte.
Nel 2014, ha aperto un canale Youtube con lo scopo di portflio per la sua carriera a fianco a quello di Instagram dove si diletta in 15 secondi  di video dei brani più famosi per pianoforte.

CONSIGLIO per tutti i pianisti:

Suonare il piano è un’arte che richiede un alto livello di rispetto verso la sua purezza. Per questa ragione,il percorso per raggiungere una grande carriera pianistica non è mai facile. Ci vuole qualcosa che va oltre l’amore di perseguire, la forza di volontà di dare il sacrificio incondizionato per l’arte stessa.

 

SEGUITELA SU:

youtube: Penelope Chin

instagram: Lepianist

 


IF YOU LIKE THIS POST LEAVE A COMMENT/ A LIKE OR SHARE IT, WOULD BE A BIG (LITTLE) HELP FOR MUSIVIEW!
THANK YOU

 

«

»

what do you think?

Il tuo indirizzo email non sarà pubblicato. I campi obbligatori sono contrassegnati *

*

code

Questo sito usa Akismet per ridurre lo spam. Scopri come i tuoi dati vengono elaborati.

La risposta da Instagram ha restituito dati non validi.

gaia

 

La risposta da Instagram ha restituito dati non validi.

music education